سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت یاد و خاطره نوجوان شهید علی لندی با غرس نهال

آیین گرامی داشت روز جهانی کودک، یادواره نوجوان شهید علی لندی و با هدف دوستی کودکان با طبیعت و توجه به حفظ محیط زیست، با غرس نهال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین گرامی داشت روز جهانی کودک، یادواره نوجوان شهید علی لندی و با هدف دوستی کودکان با طبیعت و توجه به حفظ محیط زیست، با غرس نهال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

این مراسم با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و حفاظت محیط زیست استان با حضور سرپرست کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به همراه تنی‌چند از نمایندگان حفاظت محیط زیست، جمعیت هلال احمر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


بیشتر بخوانید


برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک روز‌های ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در سراسر کشور و با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با عنوان یادواره شهید لندی آغاز شد.

علی لندی نوجوان ۱۵ ساله، شهریورماه امسال دل به آتش زد تا ۲ نفری را که میان شعله‌های آتش بودند نجات دهد که در این حادثه دچار سوختگی شدید شد و بر اثر جراحت، شهید شد. این شهید نوجوان بخشی از دوران تحصیلی خود را در شهرکرد سپری کرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.