سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تا کنون بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه هشت درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به شیوع کرونا و اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد بین شهری گفت:در این مدت ۴۱هزار و ۷۹۸ خودرو اعمال قانون شدند.

او افزود: در این مدت بیش از ۱۵هزار خودرو از مبادی ورودی به استان بازگشت داده شد و بیش از ۳۲ هزار تذکر به رانندگان داده شد.


بیشتر بخوانید


سردار امان اللهی با اشاره به اینکه این استان در خصوص تعداد دوربین ثبت تخلف همتراز استان‌های دیگر نیست، گفت: بیشتر تخلفات ثبت شده در استان به صورت دستی بوده است.

او اظهار داشت: در سالجاری سرقت در استان کاهش چهار درصدی و سرقت مهم نیز ۱۵ درصد کاهش و کشفیات سرقت ۲۱ درصد افزایش داشته و یکهزار و ۹۶۶ سارق در استان دستگیر شد.

سردار امان اللهی گفت: امسال بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه هشت درصد افزایش داشته و ۲ هزار و ۷۰ نفر عوامل در بخش مواد مخدر در استان دستگیر شدند که این تعداد ۱۷ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در حوزه پلیس فتا و مبارزه با تخلفان فضای سایبری و فضای مجازی نیز یکهزار و ۵۰۰ پرونده تخلف در استان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه ۵۰ درصد افزایش داشته است.

سردار امان اللهی اضافه کرد: کشفیات تخلفات در فضای مجازی در استان ۵۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در این مدت در حوزه نظارت بر اماکن عمومی ۲۸ هزار مورد نظارت و بازرسی در استان انجام و ۱۵ هزار تذکر و ۱۸ هزار اخطار ارائه و ۹۷۲ فقره واحد نیز پلمب شده است.

سردار امان اللهی به ارائه آموزش همگانی و رسیدگی به مسایل اجتماعی در واحد‌ها و مراکز مشاوره نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: در سالجاری هفت هزار و ۵۰۰ نفر به این مراکز مراجعه کردند که ۸۰ درصد پرونده‌های تشکیل شده در این مراکز به صلح و سازش منجر شده است.

او در ادامه به توقعات و انتظارات از نیروی انتظامی به عنوان یک مطالبه عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود‌ها و کاستی‌ها موجود در نیروی انتظامی، اما کارکنان و ماموران نیروی انتظامی از تمام توان برای برقراری نظم و امنیت استفاده کرد.

سردار امان اللهی افزود: امسال ۳۲۱ هزار خدمات در حوزه‌های مختلف در استان از سوی ماموران انتظامی استان انجام شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.