سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرکرد:

نیرو‌های انتظامی در گروه جهادگران قرار دارند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نیرو‌های انتظامی در گروه جهادگران قرار دارند و برای جامعه امنیت می‌آفرینند و در جایگاه بلندی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیرو‌های نظامی و انتظامی جهادگران بی ادعا ولی مقتدر در نظام جمهوری اسلامی هستند.

او افزود: نیرو‌های انتظامی در گروه جهادگران قرار دارند و برای جامعه امنیت می‌آفرینند و در جایگاه بلندی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین نکونام به اهمیت جهاد و کار جهادی در جامعه اشاره و اضافه کرد: عرصه‌های جهادی متفاوت است، جهاد در خیابان، اداره، خانه و محله است که در یک زمینه خاص نیست و باید همه در این عرصه فعالیت داشته باشیم.

او ادامه داد: تلاش نیروی انتظامی، امروز امنیت را در حوزه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سایر حوزه‌ها به وجود آورده و نگهداشت این امنیت کار خیلی بزرگ و جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارزیابی‌ها و قضاوت‌ها و مورد توجه قراردادن نقاط قوت و ضعف‌ها این نیرو است، گفت: مجموعه نیروی انتظامی مانند نیرو‌های مسلح کشور خوش درخشیدند و در اذهان عمومی و افکار جامعه یک جایگاه خوب و منزلت رفیع را دارند.

او افزود: نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها در دسترس مردم و در میان مردم حضور دارند و همیشه در همه شرایط بحرانی و عادی همراه مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: در زمان طاغوت، مردم به نیرو‌های مسلح و پلیس نگاه خوبی نداشتند و بین مردم و این نیرو‌ها فاصله قابل توجهی بود و این امر باعث شده که همراهی و همدلی بین این نیرو‌ها و مردم کمرنگ باشد.

او گفت: نیروی انتظامی و مسلح در زمان طاغوت رفتار تند و خشن با مردم داشتند و پایین‌ترین درجه نیرو‌های مسلح در بین مردم عنوان پادشاه داشت، اما این مساله در جامعه اسلامی به برکت انقلاب اسلامی از بین رفته اشت و نیرو‌های مسلح خود را خدمتگذار مردم و نظام می‌دانند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به تلاش و همکاری نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت و همچنین در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داده شود برخی موارد باعث نازیبا شدن عملکرد نیروی انتظامی شود.

او بر اخلاق محوری و تواضع و حاکمیت آن در جامعه و به خصوص بین نیروی انتظامی و نظامی تاکید کرد و افزود: خود برتر بینی و تحقیرکردن دیگران آفت شیطانی است که باعث ضربه زدن به اخلاق و دین انسان می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.