سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام :

رضایت فرمانده کل قوا از نیروی انتظامی یک مدال افتخار است

سردار القاصی مهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از نیروی انتظامی ابراز رضایت فرموده اند گفت: رضایت فرمانده کل قوا از نیروی انتظامی یک مدال افتخار است و بر خود می‌بالیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست ائمه جمعه با فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت هفته ناجا، گفت: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه وجود دارد، علاوه بر تلاش شبانه روزی پلیس، مدیون تاثیر گذاری ائمه جمعه و جماعات و پشتیبانی آنان از نیرو‌های انتظامی است.

او به تشریح ماموریت‌های پلیس از ابتدای سال تاکنون پرداخت و افزود: نیروی انتظامی امسال ماموریت‌های مختلف و متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته برای تحقق امنیت پایدار در جامعه به انجام رساند.

او بیان کرد: ماموریت تعطیلات نوروز در سایه محدودیت‌های کرونایی، انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، سفر سران سه قوه به استان ایلام و ماموریت اربعین حسینی از مهمترین برنامه‌ها بود.

او به نقش سازنده و اثرگذار در انتخابات خرداد ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: نقش شما در انتخابات موجب شد تا این تلاش‌ها نتیجه بخش باشد و در سالی که متفاوت‌ترین و مجازی‌ترین انتخابات را داشتیم، ما شاهد انتخابات پرشور در سایه امنیت کامل و حضور حداکثری مردم باشیم.

او به نقش ائمه جمعه و جماعت در مقوله امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ائمه جمعه در بین مردم نفوذ معنوی و عبادی دارند می‌توانند نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس داشته باشند.

 در ابتدای این دیدار، سه نفر از ائمه جمعه به نمایندگی، ضمن تبریک هفته ناجا، از اقدامات مثبت و سازنده انتظامی استان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.