سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم وزیر نیرو؛

رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر منصوب شد

وزیر نیرو در حکمی محمود کمانی را به‌عنوان رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در حکمی محمود کمانی را به‌عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) منصوب کرد.

در بخشی از این حکم که از سوی وزیر نیرو، صادر شده، آمده است: «انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و همه واحد‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم‌داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به‌عمل آورید.»

گفتنی است، کمانی فارغ التحصیل مهندسی برق -الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت و دارای کارشناسی ارشد مهندسی هسته‌ای دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت گرایش سرمایه گذاری دانشگاه علم و صنعت است. او پیش از این سابقه ریاست هیئت مدیره شرکت گسترش انرژی نوین وابسته به سازمان گسترش و فعال در زمینه ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای، عضویت در هیئت امنای موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی، عضویت در هیئت مدیره همراه اول و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) را داشته است.

کمانی همچنین ریاست هیئت مدیره شرکت گسترش انرژی نوین وابسته به سازمان گسترش و فعال در زمینه ساخت نیروگاه‌های هسته ای، عضویت در هیئت امنای موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی، عضویت در هیئت مدیره گروه خودرو سازی سایپا و ریاست شورای سیاست گذاری مراکز آموزش سازمان گسترش را در کارنامه سوابق شغلی خود دارد.

از سوابق علمی او نیز می‌توان به همکاری در راه اندازی ماهواره آسیاست، مدیریت پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه برودکست، آی تی، فیبرنوری و تجهیزات ماهواره‌ای، ریاست شورای سیاست گذاری کانون ایده‌های صنعتی سازمان گسترش اشاره کرد.

پیش از این، محمد ساتکین رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.