به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری گفت: از این تعداد شکایت دریافتی سه هزار و ۳۵ مورد مربوط به بخش کالایی و مابقی (۲۸۸ مورد) مربوط به بخش خدمات بوده است.
او بیان کرد: از این تعداد شکایت، ۵۵۶ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی، ۲۶۴۲ مورد غیر متخلف تشخیص داده شده و ۱۲۵ فقره شکایت نیز منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.
بیگلری اظهار داشت: بررسی وضعیت گزارشها حاکی از آن است که بیشتر شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان و در حوزه خدمات نیز بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودروی سبک، آرایشگاهها، مشاورین املاک و نصب آسانسور است.
معاون بازرسی سازمان صمت استان گفت: هم استانیها میتوانند شکایات و گزارشات خود را اعم از گرانفروشی، کمفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش کنند.
انتهای پیام/ز