سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان حمله به درمانگاه مشکین دشت فردیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ۲ نفر از اوباش که اخیرا فیلم تخریب کردن یک درمانگاه در منطقه مشکین دشت توسط آن ها، در فضای مجازی منتشر شده بود، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حمله ۲ نفر اوباش به وسیله سلاح سرد به یک درمانگاه در منطقه مشکین دشت فردیس ،رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس قرار گرفت.

سرهنگ ملکی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که ۲ شخص ناشناس با صورت های پوشیده و با سلاح سرد به درمانگاهی در مشکین دشت حمله کرده و در حضور بیماران اقدام به ایجاد رعب  و وحشت و تخریب آن محل کرده بودند که فیلم مربوط به این حادثه به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر و منجر به ایجاد حس ناامنی در بین کاربران فضای مجازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در ادامه پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با این افراد ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی- اطلاعاتی در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه مهرشهر کرج شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ اوباش را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی فردیس منتقل کردند.

او  با بیان این که انگیزه متهمان از انجام این اقدام مجرمانه خصومت شخصی با صاحب درمانگاه بود، افزود:  متهمان که چاره ای جز اعتراف در پیش روی خود نمی دیدند پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ملکی گفت: مخلان امنیت بدانند که هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون و عدالت وجود ندارد و اگر اقدامی خلاف امنیت شهروندان از آنها سر بزند دیر یا زود توسط پلیس دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.