سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشم کندی: با هماهنگی UCI و کمک نهاد‌های داخلی اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری را تنظیم می‌کنیم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص وضعیت این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

رسول هاشم کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست اظهار کرد:اولین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری پیست تا بیستم مهرماه برگزار می‌شود و مسابقات جاده و تریال نیز در روز‌های آتی برگزار خواهد شد. تور‌های دوچرخه سواری مختلفی نیز در بخش جوانان در دست برگزاری است و این مسابقات در زمان مقرر برگزار خواهند شد و سعی می‌کنم تمامی برنامه‌ها در زمان مشخص خودشان برگزار شوند.

او در خصوص حواشی چند وقت اخیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری در خرداد ماه محمود رشیدی به ریاست فدراسیون انتخاب شد، اما متاسفانه ایمیل‌های سیاهی توسط عده‌ای به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) ارسال شد و فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان را دچار چالش‌های کرد و رشیدی با حرکتی جوانمردانه‌ از سمت خودش به خاطر خانواده دوچرخه سواری کشورمان استعفا داد . همین روند مجمع انتخاباتی در دوره‌های گذشته نیز تکرار شده بود، اما کسی ایمیلی به فدراسیون جهانی ارسال نکرده بود.

او خاطرنشان کرد: پس از انتصابم به سرپرستی فدراسیون دوچرخه سواری تلاش می کنم که برنامه ریزی‌های خوبی را برای بازی‌های آسیایی داشته باشیم، مسابقات داخلی را در موعد مقرر برگزار می کنیم و اساسنامه بدون بهانه‌ای را با هماهنگی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) و کمک نهاد‌های داخلی تنظیم کنیم و انتخابات خوبی را برگزار کنیم، کما اینکه انتخابات قبلی نیز در شرایط درستی برگزار شده بود و امیدارم فدراسیون دوچرخه سواری در مسیر درستی قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.