سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تکمیل پروژه‌های لوله گذاری فاضلاب در اهواز

شهر دار اهواز بر لزوم تکمیل پروژه‌های لوله گذاری فاضلاب در معابر اصلی و فرعی این کلانشهر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا امینی شهردار اهواز با حضور در محل اجرایی پروژه در حال انجام لوله گذاری سیستم جمع آوری فاضلاب شهری که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دست اقدام است، از روند چگونگی اجرای  پروژه بازدید و نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی و نحوه اقدام آن قرار گرفت.

شهردار اهواز گفت: در شهر اهواز به علت مشکلات عمده در بخش فاضلاب شهری و اجرای چندین پروژه لوله گذاری در نقاط مختلف از مسیر‌های اصلی و فرعی شهر شاهد بی نظمی و نازیبایی متعدد از سوی برخی پیمانکاران مربوط به آب و فاضلاب همراه است.

او از پیمانکار مجری این پروژه خواست تا با رویکرد متفاوت از سایر پیمانکاران بخش عملیاتی، این پروژه را در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت اجرا و ساماندهی نماید.

امینی بر لزوم همکاری و هماهنگی شهرداری و شرکت آبفا برای به سرانجام رسیدن هرچه سریعتر پروژه‌های در دست اجرا تاکید ویژه کرد و بیان داشت: تمامی این هماهنگی‌ها و اقدامات می‌بایستی منتهی به زندگی بهتر شهروندان در روز‌های بارندگی به حداقل رساندن زحمت مردم در آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی شود.

پاکسازی و حفظ نظافت اطراف محل اجرای پروژه‌های لوله گذاری، توجه به نگهداری از فضای سبز آیلند‌ها و بلوار‌ها که در شهر اهواز که با محدودیت همراه است، حفظ نظم بصری و جلوگیری از ایجاد مزاحمت در رفت و آمد و تردد شهروندان مورد تاکید شهردار اهواز قرار گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.