سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش راهبردی‌ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: موضوع آموزش مهم و راهبردی است و برای تحقق اهداف می‌توان از این راهبرد مهم استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: آموزش و پژوهش در جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است  و در واقع آموزش راهبردی‌ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است به ویژه اگر این آموزش‌ها از مدارس آغاز شود.

حرازی زاده افزود: جمعیت هلال احمر به ویژه در آموزش همگانی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد چرا که راهبرد کشور در کاهش خطرات و آسیب‌ها تاکید بر آموزش است.

او بیان کرد: باید آموزش را جدی گرفت و نسبت به آن اهتمام ورزید و از مجموعه آموزش‌ها بهره گرفت و آحاد جامعه را با مهارت‌ها آشنا ساخت تا در مواقع سخت بلادرنگ وارد صحنه شویم.

حرازی زاده با بیان اینکه ارائه آموزش‌های کاربردی بسیار مهم است، ادامه داد: بخشی از آموزش‌ها ممکن است رسانه‌ای و از طریق صدا و سیما باشد و یا با حضور نیرو‌های هلال احمر در روستا‌ها به صورت چهره به چهره آموزش داده شود و از این طریق تاب آوری در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: مهم است که بتوانیم با تعامل آموزش‌های بیش‌تر و موثرتری را در هلال‌احمر به عنوان یک سازمان پیشرو شاهد باشیم، ماجرای کرونا مقداری از سرعت آموز‌ش‌ها را گرفت هرچند آموزش‌ها را به سمت مجازی و انلاین سوق دادیم و در این راه توانستیم موفق عمل کنیم، ولی لازم است که با فعالیت بیش‌تر به سرعت قبل بازگردیم.

انتهای پیام/و

برچسب ها: هلال احمر یزد ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.