سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام:

محصول همکاری سپاه و ناجا تامین امنیت است

سردار شاکرمی گفت: امروز همکاری، همدلی و در کنار هم قرار گرفتن سپاه و ناجا یک ضرورت انکار ناپذیر برای تامین امنیت کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با تبریک هفته ناجا ، گفت: نیروی انتظامی در سایه تلاش شبانه روزی و همت کارکنان و مسئولان خادم خود، علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی خود، توانسته که در راستای تامین امنیت اربعین حسینی با شرایط ویژه‌ای که امسال داشتیم، نقش ویژه‌ای را ایفا کند.

او افزود: امروز همکاری، همدلی و در کنار هم قرار گرفتن سپاه و ناجا یک ضرورت انکار ناپذیر برای تامین امنیت کشور و خدمت رسانی برای رفاه و آسایش مردم نیز از مهمترین مولفه‌های ایجاد امنیت در جامعه است.

او بیان کرد: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که اثرات این تعامل را می‌توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار مشاهده کرد.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به وحدت و همدلی نیروی انتظامی با سپاه و بسیج در راستای برقراری امنیت، گفت: نیروی انتظامی برخاسته از مردم است و با حمایت و پشتیبانی مردم قادر به تامین نظم و امنیت در جامعه است و سپاه و بسیج هم به عنوان یک نهاد مردمی در ماموریت‌های کلان و دشوار همواره در کنار نیروی انتظامی است.

سردار دلاور القاصی مهر افزود: ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا در پیامی که ایشان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی امسال صادر فرمودند، مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان نیروی انتظامی است و ما همواره در تلاش هستیم که رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم عزیز را کسب کنیم.

او ادامه داد: شعار محوری هفته ناجا «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است و برای تحقق این شعار با راه اندازی سامانه‌های اینترنتی از قبیل گذرنامه، پروانه کسب، پلاک گذاری خودرو، مشمولان نظام وظیفه، پرونده‌های شکایات و… تلاش شده که از میزان مراجعات حضوری و رفت و آمد مردم کاسته شود و مردم به راحتی بتوانند امورات مربوط به ناجا را به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.