امیر رضازاده فرخ، دبیر اولین جشنواره استانی رسانهای ابوذر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در خصوص نحوه ارسال آثار به اولین جشنواره استانی رسانهای ابوذر، گفت: متأسفانه به دلیل بروز یک سری مشکلات فنی امکان بارگذاری محتواهای رسانهای در سایت جشنواره استانی ابوذر وجود ندارد.
رضازاده افزود: به منظور تسریع در فرآیند ارسال محتوا برای شرکت در اولین جشنواره استانی ابوذر متقاضیان میتوانند محتوای تهیه شده خود را در قالبهای از پیش تعیین شده به آدرس الکترونیکی جدید جشنواره به نشانی abuzarr.festival.media@gmail.com ارسال کنند.
او در خصوص مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره گفت: با توجه به تأخیر در بروزرسانی سایت و ایجاد زیر ساخت لازم برای دریافت آثار مهلت ارسال آثار تمدید میشود و زمان نهایی آن بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری جشنواره اطلاع رسانی میشود.
رضازاده تصریح کرد: تمامی خبرنگاران که در رسانههای غیر سراسری، نمایندگی نشریات سراسری، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری و به طور کلی رسانههای مکتوب و برخط میتوانند در این جشنواره شرکت کرده و تا ۱۵ آبان آثار خود را آدرس الکترونیکی جدید یاد شده ارسال کنند.
او ادامه داد: آثار باید به صورت پی دی اف و لینک در سایت جشنواره بارگذاری شوند و آثاری که در خارج از بازه زمانی یا در رسانههای فاقد مجوز منتشر شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دبیر جشنواره استانی رسانهای ابوذر تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ قالب شامل خبر، گزارش (خبری، تحلیلی، تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه ویژه شبکههای اجتماعی در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم وخروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیبهای اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمکهای مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج حوزه اقدام و امید آفرینی برگزار میشود.
رضازاده تاکید کرد: متقاضیان حداکثر میتوانند در سه قالب و در هر قالب تنها یک اثر ارسال نمایند البته دبیرخانه جشنواره نیز در سازمان بسیج رسانه استان تشکیل شده و خبرنگاران محترم میتوانند مشکلات را نیز در زمینه بارگذاری آثار با روابط عمومی جشنواره مطرح نمایند.
انتهای پیام/و