سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زوج‌های نابارور نگران هزینه های بیمارستانی نباشند

بیمارستان فاطمیه همدان، به منظور حمایت از زوج‌های نابارور، افرادی که نیاز مالی دارند را به شکل رایگان و یا با تخفیف‌های ویژه پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرزانه رضیان، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بسیج جامعه زنان استان در راستای حمایت از زوج های نابارور با بیمارستان فاطمیه همدان مکاتباتی انجام داده که افرادی که نیاز مالی دارند به شکل رایگان و یا با تخفیف های ویژه درمان شوند.

او با اشاره به برگزاری کارگاه‌های نسل حسینی و سلیمانی با هدف ازدیاد جمعیت در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج استان همدان گفت: برگزاری برنامه مادرانه و ارائه بحث‌های ضرورت فرزندآوری، برکات آن و موانع افزایش جمعیت از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان همدان بوده است.

رضیان به تشریح برخی از فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی پرداخت و گفت: در این زمینه گروه‌های جمعیت و فرزندآوری در شبکه اجتماعی ایتا تشکیل و محتوا‌های مربوطه در آن بارگذاری شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان بیان کرد: حمایت از زوج‌های جوان و توانمندسازی آنان در تأمین هزینه‌های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد از سیاست‌های کلی جمعیت است.

رضیان گفت: جلسات متعدد با مسئولان مربوطه، پیگیری ازدواج آسان و ارتباط با رابطان ازدواج جهت تسهیل در ازدواج جوانان صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
داروهاش گرونه . من امسال توی دو ماه سیزده میلیون تومن هزینه دارو دادم ٰ چهار میلیون تومن هزینه آزمایش . دو میلیون تومن هزینه ویزیت و سونوگرافی . هفت میلیون تومن عمل پانکچر و انتقال . حساب کنید جمعش چقدر شد . این ها بدون هزینه ی رژیم غذایی خاصیه که داشتم . متاسفانه نتیجه هم نگرفتیم و فقط رفتیم زیر بار قرض و وام .