سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سد عمارت گرمی با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در حال تکمیل است

نماینده مجری طرح سد مخزنی عمارت گفت: با دریافت اعتبار مالی ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال طرح سد عمارت در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید نادر زکوی، نماینده مجری طرح سد مخزنی عمارت در بازدید از عملیات تکمیل این سد گفت: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص منابع مالی روند تکمیل سد مخزنی عمارت به منظور اتمام طرح در زمان مناسب در حال انجام است.

او تصریح کرد: دو پیمانکار اصلی پروژه فعالیت در جبهه‌های کاری را با توجه به اعتبار موجود افزایش داده و هم اکنون فعالیت در بخش‌های حفاری و تزریق، بتن ریزی در سرریز و برج آبگیر، تکمیل ساختمان‌های راس و بهره برداری و اتاقک‌های روی تاج سد و هیدرومکانیکال و تملک اراضی مخزن سد با جدیت در حال انجام است.

نماینده مجری طرح سد مخزنی عمارت اظهار داشت: با پیگیری مدیریت شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل برای تامین اعتبار مالی لازم از منابع مالی مختلف به منظور تکمیل احداث سد مخزنی عمارت به ظرفیت ۱۸۲ میلیون مترمکعب آب، اعتبار مصوب برای سال ۱۴۰۰ از محل اعتبار عمرانی ۴۸۵ میلیارد ریال و از محل هدفمندی یارانه‌ها ۸۰۰ میلیارد ریال اخذ شده است.

او بیان کرد: قرارداد فایناس داخلی از محل ماده ۵۶ قانون تنظیم مقررات مالی دولت با بنیاد مستضعفان و جانبازان به مبلغ یک هزار میلیارد ریال مبادله شد که حدود دو سال برای اخذ این فاینانس تلاش شده بود و با این اعتبارات روند فعالیت‌های اجرایی در سد عمارت در روز‌های پیش رو افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.