سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های ورزشی نیمه تمام استان همدان نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: برای تکمیل ۷۲ طرح ورزشی نیمه تمام استان همدان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به  طرح های ورزشی نیمه تمام استان همدان اظهار داشت: متأسفانه بعضی از پروژه‌های ورزشی استان همدان ۱۰ تا ۱۵ سال خاک خورده‌اند این در حالی است که ما مدیون مردم استان همدان و این آب و خاک هستیم.

او با اشاره به فعال کردن بسیاری از پروژه‌ها گفت: پروژه خانه رزمی تویسرکان، تحویل چند زمین چمن که ۵ سال تعطیل شده بود تجهیز خانه‌های روستایی، احداث چند زمین ساحلی در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری شهید مفتح و ساخت بزرگترین پیست صحرانوردی از جمله پروژه‌هایی که ما پیگیری و انجام دادیم.

سیفی بیان کرد: ساخت آکادمی هاکی و بسکتبال را در دستور کار داریم ضمن اینکه پروژه ۳ سالن ورزشی را تجهیز و دیوارکشی کرده‌ایم.

او با اشاره به تغییر مکان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: با ساخت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور در سعیدیه مکان فعلی در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: در ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان استان همدان یک کمپ کامل ورزشی و سالن کنفرانس مجهز خواهیم داشت و باید این ساختمان در شأن ورزش استان همدان باشد.

او با اشاره به تجهیز زمین‌های فوتبال استان به سیستم آبیاری گفت: در گذشته هیچکدام از زمین‌های فوتبال ما آب نداشتند که در حال حاضر در اسدآباد یک زمین فوتبال در حد استاندارد‌های جهانی ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: در حال حاضر توانسته‌ایم برای پروژه‌های ورزشی استان ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه متوازن بگیریم و تا به امروز نیز ۸۲ میلیارد تومان عمرانی هزینه شده که امیدواریم بتوانیم هر ماه یک پروژه کنیم.

او با اشاره به هزینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان همدان گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان همدان ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

سیفی افزود: امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات لازم در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان همدان قدم‌های بزرگی برداریم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.