سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

استفاده از تمام ظرفیت‌ها به منظور واکسیناسیون افراد جامعه

کریمیان گفت: در حال حاضر برای افزایش میزان واکسیناسیون افراد در سطح استان، از تمام ظرفیت‌های دانشگاه برای این مهم بهره گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: مجموعه همکاران دانشگاه اعم از مسئولان، پزشکان و پرسنل در مدت زمانی که از شیوع بیماری کرونا و خصوصاً پیک پنجم این بیماری در استان می‌گذرد، به شایستگی برای خدمت به مردم تلاش کرده‌اند و از جان و دل مایه گذاشته اند که از این زحمات و خدمات دلسوزانه و مسئولانه نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌دارم.

او ادامه داد: اگرچه پیک پنجم کرونا در استان فروکش کرده و آمار‌های مبتلایان، بستری‌ها و متوفیان کاهش پیدا کرده، اما همچنان در برخی از مناطق استان آمار‌ها بالاست و می‌طلبد که مراقبت‌های لازم در این راستا به عمل آید.

کریمیان مطرح کرد: در حال حاضر برای افزایش میزان واکسیناسیون افراد در سطح استان، از تمام ظرفیت‌های دانشگاه برای این مهم بهره گرفته شده و امیدواریم با استقبال هرچه بیشتر جامعه، آمار واکسیناسیون به بالاترین میزان خود برسد.

او اظهار کرد: در حوزه واکسیناسیون عمومی، همکاران حوزه بهداشت به شایستگی برای انجام واکسیناسیون و ایجاد ایمنی در مقابل این بیماری در سطح جامعه خدمت نموده‌اند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.