سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد؛

گزینش افراد شایسته در آموزش و پرورش برای تربیت نسل آینده

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: گزینش افراد شایسته در ابعاد علمی، رفتاری و سلامت فکری برای تربیت نسل آینده یک ضرورت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در دیدار حمیدرضا رخشانی مدیرکل و علی فقیهی رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش استان گفت: در ایام شیوع کرونا و در کنار آموزش مجازی؛ خانواده‌ها نیز در تعلیم و آموزش فرزندان خود سهیم بودند که چنین چیزی سختی کار معلمان را تا حدودی آشکار ساخت.

امام جمعه زاهدان پیگیری جدی مصوبات و طراحی‌های صورت گرفته را عامل رشد و ارتقاء هر چه بیشتر آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان موثر و به روند کار کمک خواهد کرد، اما چنین چیزی مسئولیت شما را در گزینش و جذب افراد سخت و حساس می‌کند از این جهت که تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی باید به دست کسانی باشد که از شایستگی‌های علمی، رفتاری، اخلاقی، و سلامت فکری برخوردار باشند.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی با اشاره به برخی برنامه‌ها و اقدامات کمیته مشترک همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در استان، بر فعال شدن بیش از پیش این کمیته و پیشبرد اهداف تعریف شده آن تاکید کرد.

همچنین رخشانی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیزدر ابتدای این دیدار گفت: جذب ۲۸۱۷ نفر در کنکور سراسری سال جاری در دانشگاه فرهنگیان، جانمایی ۳۰ باب هنرستان مهارتی در نقاط مختلف، پیش بینی ۹۲ باب مدرسه شبانه روزی، توسعه فضا‌های اردویی و تفریحی دانش آموزان و توسعه فضای کانون‌های فرهنگی، تربیتی و دارالقرآن‌ها به عنوان مهمترین اقدامات جاری آموزش و پرورش استان می‌باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.