سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه های ورزشی استان قم؛

درخشش آسیایی دختر ووشوکار قمی / پیوستن بسکتبالیست آمریکایی به شیمیدر قم/ نخستین شکست فردوسی ها

تازه‌ترین اخبار ورزشی استان قم را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تازه ترین خبر‌های ورزشی استان قم به ورزش‌های ووشو ،بسکتبال و  فوتسال  اختصاص دارد.

درخشش دختر ووشوکار قمی در مسابقات آسیا

دختر ووشوکار قمی برای نخستین بار در تاریخ این رشته، بخش بانوان را در نخستین دوره مسابقات سنتی آسیا صاحب مدال بین المللی کرد.

فاطمه آبادانیان ،ملی پوش قمی در نخستین دوره مسابقات سنتی آسیا که به صورت مجازی برگزار شد، به دو مدال نقره دست یافت.

آبادانیان در دو بخش تن دائو و نن چوان به عناوین دومی رسید.

در این مسابقات که ۲۵۲ ووشوکار از ۲۱ کشور حضور داشتند، نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۲ طلا، ۵ نقره و ۶ برنز شدند.

بسکتبالیست آمریکایی در شیمیدر قم

 ارنست فرانکلین زیگلر فوروارد آمریکایی که سابقه بازی در مسابقات دانشگاه‌های آمریکا NCAA و لیگ کشور‌های جمهوری چک، لوکزامبورگ، انگلستان، رومانی و فنلاند را در کارنامه دارد، به شیمیدر قم پیوست و این تیم را از شروع دور رفت مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور همراهی خواهد کرد.

شکست فردوس قم برابر کراپ الوند قزوین

 تیم فوتسال فردوس قم در دیداری از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در قزوین به مصاف تیم کراپ الوند این شهر رفت که در پایان یک بازی پرگل با نتیجه ۵-۲ از میزبان خود شکست خورد.

مسعود عباسی دو گل نماینده قم در این بازی را به ثمر رساند.

فوتسالیست‌های قمی با ۶ امتیاز و ۳ پله سقوط در جایگاه نهم جدول قرار گرفتند و نماینده قزوین هم با ۸ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

معرفی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جعفرآباد


در مراسمی ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان جعفرآباد افتتاح و فلاح به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

منعم مدیرکل ورزش و جوانان در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جعفرآباد با اشاره به لزوم ارتقاء سطح فعالیت‌های ورزشی این شهرستان از احداث خانه جوان با اعتبار ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در این شهر خبر داد.

صف آرایی نوجوانان فوتسالیت قمی برابر چیپس کامل مشهد


تیم فوتسال نوجوانان قم پس از سه ماه تمرینات فشرده، آمادگی کامل برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رده نوجوانان را دارد.

مجتبی اسماعیلی، مربی تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم مهمترین ویژگی تیم امسال را همدلی و سخت کوشی بازیکنان  می داند و معتقد است امسال هم این تیم ظرفیت کسب قهرمانی مانند سال گذشته را دارد.

مرتضی بیدقی، سرپرست تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم هم بومی بودن تیم امسال نوجوانان را ویژگی مثبت و خوشایند برای فوتسال قم می‌داند و می گوید بومی بودن بازیکنان رده‌ها کمک شایانی به تقویت تیم بزرگسالان در سال‌های بعد خواهد کرد.

تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم از ساعت ۱۴ فردا به مصاف تیم چیپس کامل مشهد می‌رود و پس از آن به تیم آراد شاهرود، گیتی پسند اصفهان و نیکتا چوب سبزوار رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.