سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت حضوری مدارس شهری زیر ذره بین دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هم اکنون تنها مدارس روستایی و عشایری استان اجازه فعالیت حضوری دارند و مدارس شهری باید با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و طبق مصوبات فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تنها مدارس روستایی و عشایری استان به علت تعداد کم دانش آموزان اجازه برگزاری کلاس‌های درس را به صورت حضوری دارند.

او با اشاره به اینکه در شهر‌های استان هیچ کدام از مدارس اجازه برگزاری کلاس‌های درس را به صورت حضوری ندارند افزود: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر نحوه فعالیت مدارس شهری نظارت دارد و این مدارس باید طبق مصوبه‌های ستاد ملی کرونا فعالیت کنند.

دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر اساس سهمیه ای که از طرف وزارت بهداشت اعلام می‌شود محموله‌های واکسن کرونا را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل بگیرد و هیچ گونه تأخیری در تحویل واکسن‌ها صورت نمی‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: فردا محموله جدید واکسن کرونا که شامل ۴ هزار دُز واکسن برکت است وارد استان می‌شود.

او با اشاره به اینکه محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا برداشته شده است ادامه داد: از فردا افراد بالای ۱۸ سال استان که متقاضی دریافت نوبت اول واکسن برکت هستند می‌توانند این واکسن را دریافت کنند.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه هم اکنون پوشش واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال استان ۴۸ درصد است بیان کرد: برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری پوشش واکسیناسیون این گروه سنی باید به بالای ۵۰ درصد برسد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.