سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد دبیرخانه دایمی جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در مرند ضروری است

دبیر جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان با ارایه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره، ایجاد دبیرخانه این جشنواره در آذربایجان شرقی و شهرستان مرند را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی صالح یاردبیر جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان گفت:این جشنواره در ۲ بخش نمایشنامه نویسی و پژوهش به صورت غیرحضوری و در سطح ملی یک بخش نمایش‌های محیطی به صورت حضوری و در سطح استانی برگزار شد.

او با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره در تیر ماه امسال ارایه شد افزود: در بخش نمایشنامه نویسی ۱۰۳ اثر، در بخش پژوهش ۳۳ اثر و در بخش نمایش‌های محیطی ۲۲ اثر در این جشنواره شرکت کردند.

او با اظهار امیدواری برای شروع دومین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در تیر ماه سال ۱۴۰۱، ادامه داد: در هر یک از بخش‌های نمایشنامه نویسی و پژوهش سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند و ۱۰ اثر نیز در بخش نمایش‌های محیطی به مرحله نهایی راه یافته و به صورت زنده روی صحنه رفتند.

در این مراسم از تمبر یادبود جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، نمایش کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.