سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام :

بیش از ۹۰ درصد مردم ایلام احساس امنیت می‌کنند

القاصی مهر گفت: بیش از ۹۰ درصد مردم ایلام احساس امنیت می‌کنند و این نتیجه تلاش کارکنان انتظامی و مشارکت‌های خوب معتمدان و سایر اقشار جامعه با پلیس بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر،فرمانده انتظامی استان ایلام در گردهمایی شورای معتمدین پلیس استان با بیان اینکه مشارکت‌ها و همکاری‌های ریش سفیدان و بزرگان در راستای تولید امنیت در استان ایلام با پلیس کم‌نظیر است، اظهار داشت: اقدامات مصلحان و معتمدان در جامعه به مراتب از اقدامات سخت و پلیسی تاثیر گذارتر است چراکه کلام شیرین و آگاهانه شما بزرگان از هر گونه اختلافات و پیشامد حوادث ناگوار میتواند جلوگیری کند.

او افزود: خدمت در راه تولید امنیت یک افتخار برای پلیس و اشاعه فرهنگ غنی عشایری در منطقه به نسل‌های جوان‌تر و ترویج گذشت و مهربانی از اقدامات خوب و افتخارات معتمدان و آموزگاران جامعه ما است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده است، ادامه داد: انتظامی استان ایلام ضمن بکارگیری سامانه‌های هوشمند مختلف در سطح استان برای سهولت انجام امورات مردم در اماکن انتظامی، در کلانتری‌های سطح استان در جهت کاهش پرونده‌های قضایی و رفع اختلافات، مشاوران و مددکاران اجتماعی را به کار گیری کرده به طوری که از ۴ هزار و ۸۰۰ پرونده تشکیل شده در شش ماهه اول سال در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ۷۸ درصد آن‌ها به صلح و سازش منجر شده است.

او با تاکید بر اینکه پلیس جامعه محور نیازمند بازوانی توانمند است، تصریح کرد: طبق آمار‌ها بیش از ۹۰ درصد مردم استان احساس امنیت می‌کنند و این نتیجه تلاش کارکنان انتظامی و مشارکت‌های خوب معتمدان، بزرگان و سایر اقشار جامعه با پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می‌فرمایند نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار در امنیت کشور است خاطرنشان کرد: تولید امنیت فقط با اقدامات سخت و پلیسی و در برخورد با جرائم صورت نمی‌گیرد بلکه نیازمند رویکرد‌های جامع محورانه و مشارکت‌های مردمی است.

سردار القاصی مهر با تبریک هفته نیروی انتظامی به سفیران صلح و سازش، گفت: هفته نیروی انتظامی متعلق به تمام تلاشگران تولید امنیت در جامعه است و معتمدان با تلاش خود ضمن کاهش اختلافات، امنیت مورد نیاز مولفه‌های اجتماعی، علمی و اقتصادی را در جهت پیشرفت جامعه فراهم می‌کنند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.