سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول در فرودگاه امام خمینی پاسخ داد؛

علت اختلال در پذیرش مسافر پرواز‌های بامداد ۱۸ مهر چه بود؟

صالحی در خصوص اختلال در ارتباط بین المللی یکی از سوییچ‌های شرکت مخابرات و بروز مشکل در فرآیند پذیرش مسافر توسط شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه امام توضیحاتی داد.

صالحی مدیرکل دفتر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در پی بروز اختلال در ارتباط بین المللی یکی از سوییچ‌های شرکت مخابرات، ارتباط شبکه SITA دچار اختلال شد گفت: این رویداد منجر به بروز مشکل در فرآیند پذیرش مسافر توسط شرکت‌های هواپیمایی کاربر این شبکه شد.

وی ادامه داد:همزمان با آغاز بررسی و رفع ایراد این ارتباط، فرآیند پذیرش مسافر توسط شرکت‌های هواپیما از طریق راه ثانویه فعال شد.

صالحی توضیح داد: شرکت‌های هواپیمایی امارات و قطر باتوجه به دستورالعمل‌های داخلی خود از شبکه اینترنت بین الملل استفاده نموده و اقدام به پذیرش مسافر کردند؛ اما برطبق دستورالعمل شرکت هواپیمایی ترکیش، مسافرین این شرکت بصورت دستی پذیرش شده که این نوع پذیرش باتوجه به محدودیت‌های موجود برای مسافرین ترانزیتی موجب از دست دادن پرواز‌های دوم شد.

او بیان کرد: همچنین باتوجه به اختلالات رخ داده، خدمه پرواز هواپیمایی ترکیش دچار محدودیت پروازی شده و با هماهنگی‌های صورت پذیرفته تا زمان ورود خدمه پروازی جایگزین مسافرین به هتل فرودگاهی انتقال پیدا کردند.

مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی اظهار کرد: همزمان با آغاز پذیرش مسافر از طریق راه ثانویه، فرآیند رفع ایراد ارتباطی شبکه سیتا توسط شرکت مخابرات و همچنین شرکت سیتا در دست اقدام قرار گرفت تا هرچه سریعتر اتصال به شبکه سیتا بطور کامل محقق شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.