سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکینی خبر داد؛

اعلام آمادگی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای اصلاح قوانین مربوط به مبارزه با قاچاق مواد مخدر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آمادگی این کمیسیون برای قانون‌گذاری و اصلاح قوانین مربوط به قاچاق مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون خود گفت: مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر گزارش مفصلی درباره وضعیت قاچاق مواد مخدر، اتفاقاتی که در افغانستان رخ داده، حضور آمریکا در افغانستان و تأثیر آن در تولید مواد مخدر ارائه کرد.

وی ادامه داد: همچنین سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و کمک و درمان معتادان در گزارش مومنی ارائه شد.

عباس‌زاده مشکینی بیان کرد: ضمن آسیب‌شناسی سیستم مقابله با قاچاق مواد مخدر در کشور، پیشنهاد‌هایی نیز ارائه شد و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام آمادگی کرد در حوزه قانون‌گذاری و اصلاح قوانین مربوط به قاچاق مواد مخدر کمک رسان خواهد بود.

وی تصریح کرد: درباره جمع آوری و نگهداری معتادان به ویژه معتادان متجاهر هم گفت‌وگوهایی انجام شد. به علاوه شاهد توقف رشد مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان و دانشجویان هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.