سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۷۳ مدرسه با مشارکت خیرین در استان اردبیل

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۷۳ مدرسه با مشارکت خیرین در استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در حاشیه نخستین همایش بین‌المللی تکریم از خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور گفت: خیرین استان اردبیل تاکنون ۳۹۸ مدرسه را با همراهی مجموعه نوسازی اجرایی و عملیاتی کردند که این مدارس در قالب یک‌هزار و ۵۸۸ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است.

او تصریح کرد: هم اکنون نیز ساخت ۷۳ مدرسه با مشارکت خیرین در استان اردبیل در مرحله اجراست که انتظار می‌رود تا مهرماه سال آینده بخش عظیمی از این پروژه‌های آموزشی تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل سیاست سازمان نوسازی مدارس را در سال‌های اخیر در کنار حمایت از خیرین، مشارکت از طریق جذب اعتبارات ملی اعلام کرد و گفت: به هر اندازه‌ای که خیرین در بحث مدرسه‌سازی ورود پیدا کنند به همان میزان از منابع ملی به شکل متمرکز برای تکمیل این پروژه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

لطفی افزود: پیشنهاد ما این است که خیرین به جای احداث یک مدرسه به شکل صد درصد با تأمین منابع مالی خود، ساخت دو مدرسه را به شکل مشارکتی ۵۰ به ۵۰ با نوسازی مدارس آغاز کنند تا بیشترین جذب اعتبارات ملی را از این محل شاهد باشیم.

او همچنین از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبان ماه خبر داد و گفت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل دو سال است که به دلیل شرایط کرونایی به شکل مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود که امسال نیز تصمیم گرفتیم در آبان ماه این جشنواره را به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.