سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای فرهنگ ترافیک کاربران معابر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: بحث ارتقای فرهنگ ترافیک کاربران معابر در حوزه راهبردی مورد تاکید پلیس است.

سرهنگ فرید کریمی زاده، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از از موضوعاتی که به عنوان مسئله اساسی در حوزه راهبردی مورد تاکید پلیس بوده بحث ارتقای فرهنگ ترافیک کاربران معابر است.

او بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با هدف تحقق بخشیدن به این خواسته اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است و با راه اندازی کارگروه ارتقای فرهنگ ترافیک کاربران، استفاده از ظرفیت‌های مختلف، انجمن ها، ادارات، نهاد‌ها و شرکت‌ها سعی در توسعه فرهنگ رانندگی در معابر داشته است.

سرهنگ کریمی زاده افزود: بازآموزی مقررات راهنمایی و رانندگی و یادآوری بعضی از مفاد آیین نامه می‌تواند در کاهش تصادفات موثر باشد، با تعاملاتی که انجام شد در حوزه سلبی و ایجابی طی ۶ ماهه نخست امسال در حوزه تصادفات فوتی ۲۸ درصد کاهش آمار متوفیان در سطح معابر درون شهری خوزستان داشتیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: قوانین تاثیر مستقیم بر رفتار رانندگان داشته اند و مردم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.