سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۲۲۲ بیمار در یک شبانه روز

در شبانه روز گذشته ۲۲۲ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۵۹۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (یکشنبه، ۱۸ مهر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۳۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۹۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۵۹۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۲۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۵ هزار و ۳۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۳ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۴۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضع قرمز، ۱۰۸ شهر در وضع نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضع زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق یک میلیون و ۴۲۳ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

تا کنون ۴۵ میلیون و ۷۵ هزار و ۵۱۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۹ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۳۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶۴ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۹۴۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۴۲۳ هزار و ۱۵۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
میشه لطفا بگید چرا ماه بعد قراره پیک شیشم بیاد؟حداقل اینطوری مردم دلیلشو میدونن شاید بتونن جلوشو بگیرن
..
۱۴:۴۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
روند واکسیناسیون خوب و قابل قبول است .

ماسک زدن ضروری است .
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
روندش خوب است اما محتویاتش بی‌تاثیر و عارضه دار است