سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهتگ رمضانی اعلام کرد؛

لزوم همکاری تمامی دستگاه‌ها برای کاهش تصادفات

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت:۳۳ سازمان در کاهش تصادفات نقش دارند و باید ما بیش از گذشته در این زمینه فرهنگ سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا امروز در حاشیه همایش تجلیل از ۴۱ راننده نمونه اظهار کرد: ما امروز در هفته نیروی انتظامی قرار داریم که این مناسبت را به تمام همکاران و خانواده‌های آن‌ها تبریک عرض می‌کنم یکی از برنامه‌های اصلی پلیس راهور تجلیل از نمونه‌های ترافیکی است که بخش عمده ای از تردد های جاده‌ ای و درون شهر را ناوگان‌ عمومی به عهده دارند.

وی ادامه داد: ما باید در تمام استان‌های سراسر کشور این مراسم را اجرا کنیم و رانندگانی که در یک سال گذشته فاقد هرگونه تخلف رانندگی بودند را انتخاب  و معرفی کنیم.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد: در حوزه تصادفات، سالیانه بین ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر مردم عزیز جان خود را در اثر تصادفات از دست می‌دهند و بیش از ۳۴۵ مجروح می‌شوند که خسارت‌های مالی آن‌ها زیاد است و یک سازمان برای کاهش این اتفاق نمی‌تواند کاری کند.

وی یادآور شد: ۳۳ سازمان نقش کاهش تصادفات را دارند و باید ما بیش از گذشته فرهنگ سازی کنیم و رسانه باید چند برابر قبل همکاری‌های خوبی با پلیس راهور داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.