سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایده هایی جذاب برای تزئین دکوراسیون بالکن

اگر شما هم می خواهید بالکن خانه خود را تزئین کنید این گزارش کوتاه را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از یوم سابع، بالکن یکی از مکان‌هایی است که هریک از اعضای خانواده به ویژه در تابستان استفاده‌های مختلفی، از جمله لذت بردن از هوا، تماشای چشم انداز، صحبت با یکدیگر و... از آن دارند. در این گزارش، ایده‌هایی برای تزئین یک بالکن آمده است که می‌تواند برای شما هم مفید باشد.

فانوس‌های آویزان

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای بازسازی بالکن منزل، نصب تیر‌های بامبو بر روی دیواره‌ها یا سقف بالکن و آویختن مجموعه‌ای از فانوس‌ها است که برای روشنایی در شب استفاده می‌شود و باعث زیبا شدن بالکن می‌شود.

نصب صفحات چوبی

کف بالکن خانه را می‌توان با نصب صفحات چوبی که به راحتی برداشته می‌شوند و با افزودن یک صندلی در کنار جعبه‌ای که می‌توان از آن به عنوان میز عسلی استفاده کرد، طراحی کرد.

تیر‌های بامبو

میله‌های بزرگ بامبو را می‌توان بر روی دیوار‌های بالکن نصب کرد. همچنین با افزودن یک میز کوچک و نیمکت تاشو و چند کوسن راحت، محیط را دلپذیر کنید.

گلدان و گل و گیاه

یک بالکن کوچک را می‌توان با افزودن چند گلدان با هر شکل و فرمی که دوست دارید تزئین کنید. گل و گیاه نقش بسزایی در تلطیف محیط و ایجاد حس آرامش دارد.

مبل کوچک

تبدیل بالکن به مکانی برای غذا خوردن یا کتاب خواندن یا ... نیاز به افزودن فرش یا یک دست مبل راحتی با یک میز کوچک دارد و توصیه می‌شود.

نیمکت‌های بامبو

همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید از نیمکت‌های بامبو با کوسن‌های مقاوم در برابر آب در بالکن استفاده کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
همین !
چ مسخره
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
وسایل اضافی که باید توی انبار باشن ولی بدلیل نداشتن انباری توی آپارتمان های ایران مجبوری بذاری گوشه ی بالکن و رخت آویز رو نگفتی !