سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت استمرار جدی مراعات توصیه‌های بهداشتی کرونا در گیلان

استاندار گیلان بر ضرورت استمرار جدی مراعات توصیه‌های بهداشتی با وجود قرار گرفتن استان در رنگ‌بندی‌های زرد و آبی کرونایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۱۸ مهر ماه) در یکصد و دومین جلسه ستاد مدیریت کرونا به وضعیت رنگ‌بندی جدید استان و کاهش تعداد بستری و فوت شدگان اشاره کرد و لزوم استمرار جدی مراعات توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از شکل‌گیری دورهمی‌ها و اجتماعات غیرضروری را مورد تأکید قرار داد.

او افزود: گیلان در حال حاضر به طور کامل از رنگ قرمز و نارنجی کرونایی خارج شده است و ۲ شهرستان املش و رضوانشهر در وضعیت آبی و بقیه مناطق استان در شرایط زرد هستند.

استاندار گیلان اظهار داشت: هرگونه سهل‌انگاری و عادی انگاری نسبت به خطرات ویروس کرونا، شرایط رو به بهبود کنونی را تغییر می‌دهد و مراعات جدی دستورالعمل‌های بهداشتی و خودمراقبتی مورد تأکید است.

زارع به شتاب گرفتن روند تزریق واکسن علیه کرونا اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان باید برای تسریع در واکسیناسیون دانش‌آموزان برنامه‌ریزی مدون داشته باشد.

او تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط و حسب جدول رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها و واکسیناسیون، بایستی کارکنان در اداره‌ها به صورت کامل و در ساعت مقرر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.