سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

شهروندان با تزریق واکسن، زمینه بازگشت وضعیت عادی به جامعه را تسریع بخشند

لطفی گفت: همه باید برای ایمن سازی جامعه در برابر ویروس کرونا، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و با تزریق واکسن، زمینه بازگشت وضعیت عادی به جامعه را تسریع بخشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهارصد و بیست و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه با تاکید بر نقش سازنده مردم در افزایش ایمنی عمومی در برابر این ویروس مهلک، گفت: تلاش مجموعه سلامت در راستای تامین سلامت مردم و ایمن سازی جامعه با فعالیت شبانه روزی در مراکز تزریق واکسیناسیون و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

او از مشارکت مردم فارس در انجام واکسیناسیون عمومی تقدیر کرد و افزود: در کنار تسریع در این راهکار موثر و تلاش مجموعه سلامت، همچنان پایبندی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند در حفاظت از ما در برابر این ویروس، نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

 لطفی با بیان اینکه با بیان اینکه دیروز ۱۱۸ هزار و ۷۲۲ دز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است، ادامه داد: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون، بیش از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دز واکسن کرونا در فارس به مردم تزریق شده است.

او از مشارکت مطلوب روستاییان استان در مراجعه برای دریافت واکسن خبر داد و این همکاری را تلاشی آگاهانه و قابل تقدیر دانست.

بررسی آخرین یافته‌های کمیته علمی کروناویروس در دانشگاه و نمودار درصد تحقق تزریق روزانه واکسیناسیون کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته نیز از دیگر محور‌های این نشست بود که از سوی رییس دانشگاه ارزیابی شد.

او از مردم خواست تا افرادی که موعد واکسن آن‌ها فرا رسیده است، با نام نویسی در سامانه https://salamat.gov.ir/، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 لطفی با این هشدار که افرادی که واکسن دریافت نکرده اند، در معرض خطر ابتلا به انواع شدید بیماری کووید ۱۹ هستند، تصریح کرد: همه باید برای ایمن سازی جامعه در برابر ویروس کرونا، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و با تزریق واکسن، زمینه بازگشت وضعیت عادی به جامعه را تسریع بخشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.