سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد سریع با مجرمان لازمه رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی

لازمه رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی برخورد سریع با مجرمان و از بین بردن بستر‌های شکل گیری جرم در اجتماع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی خط مقدم مواجه با جرایم است و از آنجا که رصد و کشف جرایم در ابتدای امر توسط این پرسنل انجام می‌شود ممکن است بر روحیات اثرات نامطلوبی داشته باشد.

او افزود: قطعاً اجر و پاداش زحمات و خدمات پرسنل فداکار نیروی انتظامی نزد خداوند متعال محفوظ است و ما نیز قدردان تلاش‌های این عزیزان هستیم.


بیشتر بخوانید


بهرامی اضافه کرد: لازمه رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی برخورد سریع با مجرمان و از بین بردن بستر‌های شکل گیری جرم در اجتماع است و برخورد با مجرمان و متخلفان باید باید بر اساس قانون و در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد و این اطمینان را به مردم بدهد که پلیس همواره بر تأمین امنیت و برقراری نظم اشراف کامل دارد.

او ادامه داد: یکی از خدمات بزرگ کلانتری‌ها تلاش در جهت ایجاد مصالحه بین مردم و کمک به دادگستری برای گسترش فرهنگ صلح و سازش است و اگر مأموران و کارکنان کلانتری‌ها اختلافات را تا سرحد ممکن و تا جایی که حق کسی در خطر نباشد به صلح و آشتی خاتمه دهند، این امر در تقلیل آمار پروند‌های قضایی محاکم و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان بسیار موثر خواهد بود.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان و جمعی از مقامات قضایی از کلانتری‌های ۱۱ و ۱۳ شهرکرد بازدید و از تلاش‌های نیرو‌های این دو کلانتری تجلیل کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.