سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزام واکسیناسیون کارکنان دولت/ لغو دورکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی

استاندار همدان گفت: کارکنان دولت باید تا پایان هفته، واکسینه شوند و دورکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی از امروز تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی،استاندار همدان در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: تهیه واکسن برای پیشگیری و کنترل و مقابله با کرونا، کشور را در شرایط مطلوبی قرار داده است و از مهم‌ترین دلایل کاهش آمار مرگ و میر استان به علت کرونا هم تزریق گسترده واکسن بوده است.

او بیان کرد: شهروندان به شایعات و اطلاعات بی اساس توجه نکنند و هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز بهداشت واکسن خود را دریافت کنند.

استاندار همدان ادامه داد: در استان بیش از یک‌میلیون و ۵۵۰هزار دُز واکسن تزریق شده که عوارضی برای کسانی که تزریق کرده‌اند به دنبال نداشته است.

شاهرخی با بیان اینکه مردم استان با تزریق واکسن هم خود و هم جامعه را ایمن کنند، مطرح کرد: در آینده نزدیک محدودیت‌هایی برای کسانی که کارت واکسن نداشته باشند، اعمال خواهد شد.

او ادامه داد:کارکنان دولت موظف هستند تا پایان هفته هرچه سریع‌تر واکسن بزنند و براساس مصوبه ستاد ملی، دورکاری دستگاه‌های اجرایی لغو و با ظرفیت ۱۰۰درصدی به کار خود ادامه خواهند داد.

استاندار همدان گفت: مردم از برگزاری و حضور در تجمع و مراسمی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.

شاهرخی افزود: وضعیت رنگ‌بندی شهر‌های رزن، همدان، بهار و اسدآباد نارنجی و باقی شهر‌ها زرد هستند.

منبع ایلنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.