سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک بانوان و پارک وحش اراک بازگشایی شد

با فروکش کردن موج پنجم کرونا پارک بانوان و پارک وحش اراک بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، میرداودی مدیر روابط عمومی شهرداری اراک گفت: با توجه به بهبود شرایط جامعه از نظر بیماری کرونا، پارک بانوان و پارک وحش اراک فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

میرداودی افزود: شهروندان گرامی می‌توانند با ارائه کارت واکسن کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همه روزه از این دو مجموعه تفریحی بسیار زیبا و تماشایی بازدید به عمل آورند.

تالار‌های پذیرایی استان مرکزی بازگشایی شدند

جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی هم گفت: ۴۰۰ تالار پذیرایی در این استان بعد از وقفه طولانی در فعالیت به علت شیوع ویروس کرونا از روز شنبه ۱۷ مهرماه جاری بازگشایی شدند.

زند افزود: قرار است فعالیت تالارباغ‌های استان مرکزی در فضای باز و با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تامین فضای هشت متر مربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت پذیرش مشتری باشد.

او در خصوص فضای بسته و مسقف تالار‌های پذیرایی هم گفت: این مکان‌ها علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، اعمال محدودیت پذیرش مشتری در شهر‌های قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهر‌ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر را دنبال می‌کند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی بیان کرد: جزییات، الزامات و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به تالارداران در سایت اتاق اصناف ایران و نیز سایت مرکز بهداشت محیط کار وزارت بهداشت بارگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.