سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه فردوسی:

حوزه آموزش، پیشانی دانشگاه است

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اهمیت موضوع آموزش به قدری است که به درستی از آن به عنوان پیشانی دانشگاه تعبیر می‌شود و ما نیز به این امر اعتقاد داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه آیین افتتاح ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد گفت: قبلاً مجموعه آموزش در قسمت‌های مختلف دانشگاه پراکنده بود و در طول سال‌های گذشته این قسمت‌ها چندین بار جا به جا شد که باعث بروز مشکلاتی برای دانشجویان می‌شد و از سوی دیگر پراکندگی مراکز آموزش دانشگاه و دوری آن‌ها از ساختمان مرکزی مشکل آفرین شده بود.

او با اشاره به اینکه در گذشته وجود ساختمان مستقلی برای این مرکز به درستی پیش بینی نشده بود، افزود: ساخت این مرکز در مدت زمانی کوتاه، با همت دست اندرکاران مختلف در مجموعه دانشگاه فردوسی مشهد عملیاتی شد تا این ساختمان به صورت مستقل و با تمام پیش بینی‌های لازم مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: از سوی دیگر دانشگاه به دنبال ایجاد دانشکده حقوق به صورت مستقل است که مجوز‌های لازم برای جدا شدن آن از مجموعه دانشکده حقوق و علوم اداری انجام شده است و امیدواریم با بازسازی دانشکده قدیم تربیت بدنی، امکان ایجاد این دانشکده به زودی فراهم شود.

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.