سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

فرماندار مهاباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار شهرستان مهاباد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ایام با سعادت میلاد آخرین پیام آور الهی پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کار‌های خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستا‌ها و مرز‌های کشور ایفا می‌نماید.

امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می‌توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده‌های مختلف شهرستان و خانواد‌های ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت‌های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.