سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸۱ محموله کالای قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از کشف ۸۱ محموله کالای قاچاق و کاهش هفت درصدی سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، علی امانی،فرمانده نیروی انتظامی پلدختر از کشف ۸۱ محموله قاچاق به ارزش ریالی ۹۴۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال طی نیمه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر طی این مدت توانسته با تلاش شبانه‌روزی اقدام‌های مؤثری در زمینه ایجاد امنیت منطقه انجام دهد.

وی افزود: آمار مربوط به کشف قاچاق در پلدختر، نسبت به آمار مشابه سال گذشته ۱۲۷ درصد از نظر تعداد و ۸۸ درصد در زمینه ارزش ریالی افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: طی این مدت، آمار مربوط به جرایم سرقت در این شهرستان هفت درصد کاهش و کشف سرقت ۳۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرهنگ امانی افزود: طی این مدت موفق به افزایش ۲۹ درصدی دستگیری سارقان شده‌ایم.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در حوزه کشفیات مواد مخدر، عملیات فراوانی داشته که حدود ۲۲۴ کیلو از این مواد طی روز‌های اخیر کشف شده است.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: تعداد ۸۶ نفر خرده‌فروش در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

سرهنگ امانی با بیان اینکه جرایم مهم و خشن در این شهرستان ۲۰۰ درصد کاهش داشته است گفت: تاکنون ۱۲ درصد تصادفات جرحی منجر به فوت برون‌شهری در این شهرستان کاهش و تصادفات درون شهری ۴۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: ۱۵ هزار خدمات متنوع به مراجعان به نیروی انتظامی و امداد خواهی در پلدختر در حوزه‌های مختلف ثبت شده است.

فرمانده انتظامی پلدختر یادآور شد: هفت هزار و ۲۵۷ مورد عملیات پلیسی در تماس مردم با ۱۱۰ حدود هفت هزار عملیات آن، در سطح شهرستان و منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.