سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۷۰ مجوز صنایع دستی در رشتخوار

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رشتخوار گفت: ۷۰ مجوز سه‌گانه صنایع دستی رشتخوار در ۶ ماه نخست امسال صادر و تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کاظم کامیاب مسئول نمایندگی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی رشتخوار گفت: با توجه به اهمیت حوزه صنایع‌دستی در حمایت از کالای ایرانی و اشتغال‌زایی مستقیم و با عنایت به پیگیری‌های کارشناسان صنایع‌دستی در ۶ ماه نخست امسال ۶۲ پروانه تولید انفرادی و ۸ کارت شناسایی برای هنرمندان رشتخوار توسط معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خراسان رضوی صادر و تمدید شده است.

او با اشاره به این‌که در رشتخوار هنرمندان زیادی در رشته‌های صنایع‌دستی فعالیت دارند، افزود: صدور مجوز‌های سه‌گانه صنایع‌دستی برای هنرمندانی که دارای تخصص، تجربه و توانایی تولید و ساخت محصول در یکی از رشته‌های صنایع دستی را داشته‌اند صادر و تمدید شده است.


بیشتر بخوانید


مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رشتخوار ادامه داد: این مجوز‌ها بیانگر نوع فعالیت، ظرفیت تولید و سرمایه گذاری انجام شده برای یک رشته در یک مکان مشخص است و افرادی که دارای پروانه‌های تولید انفرادی و کارگاهی باشند می‌توانند از مزایای شرکت در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها، تسهیلات، بیمه و سایر خدمات بهره‌مند شوند.

کامیاب بیان کرد: با توجه به اهمیت صنایع‌دستی در اشتغال‌زایی باید با آموزش، ارائه خدمات و گسترش صنایع‌دستی زمینه هر چه بیشتر اشتغال را در این حوزه فراهم کنیم.


انتهای پیام//ف. غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.