سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیمان پاک:

در خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعف داریم

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است و باید روی آن کار کنیم.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اولویت بلندی‌های انجام شده برای کشور‌های هدف، گفت: امیدوار هستیم بتوانیم برنامه ریزی و رسیدگی به مسائل لجستیک، تعرفه و مواردی از این قبلی زیرساخت لازم برای توسعه تجارت در این حوره را فراهم کنیم. جمع بندی ما این است که در صادرات به دلایلی از جمله ضعف در خدمات پس از فروش موفقیت لازم را نداشتیم.

او با اشاره به کیفیت و قیمت قابل رقابت محصولات ایرانی، گفت: بررسی ها نشان می دهد که خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است و باید روی آن کار کنیم. رایزنان بازرگانی ما فعالیت خودشان را آغاز کرده اند. راهکار‌هایی مثل تهاتر را در پیش گرفتیم و همچنین کشور‌های حوزه cis را به طور ویژه مورد هدف قرار دادیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
گارانتی طولانی مدت و بدون قید و شرط و هزینه حمل
مگه میشه مردم نخرن اگه اینارو رعایت کنید؟
دیگه هم نیازی نیست جلو قاچاق رو بگیرید
ایرانی
۱۴:۵۵ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
ضعف که نا عادلانست , اصلا" نداریم , فروشندگان اجناس ایرانی فقط منتظرند باهر ترفندی شده جنس رابه مشتری بفروشند و قیمت رابگیرند , بعد تو بدو آهو بدو , بعد تبلیغ میکنند ایرانی جنس ایرانی بخر.
علی
۱۱:۵۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
ای کاش فقط ضعف داشتید
گارانتی فقط یه دروغ و تبلیغ است در ایران