سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات پرستاری باید به بستر جامعه تسری یابد

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بر تسری خدمات پرستاری به بستر و بطن جامعه تاکید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن علمی پرستاری ایران، اظهار کرد: مردم زمانی شاهد آثار ارزشمند خدمات پرستاری و مراقبتی خواهند بود که این خدمات برای آن‌ها در دسترس و قابل لمس باشد؛ بنابراین یکی از اولویت‌ها در ارتقای حرفه پرستاری تسری آن به بطن جامعه است.

او با تاکید بر نقش انجمن‌های پرستاری برای دستیابی به پرستاری جامعه نگر، افزود: خدمات و رشته‌های پرستاری جهت ارائه خدمت هرچه بیشتر به جامعه باید گسترش یابد و انجمن‌های علمی می‌توانند به عنوان مشاور و اتاق فکر، از نظر علمی با معاونت پرستاری همکاری نزدیک داشته باشند.

آمادگی انجمن علمی برای مشاوره و کمک به وزارت بهداشت

در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن علمی پرستاری ایران،  مسعود فلاحی رئیس انجمن علمی پرستاری ایران، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای عبادی در کسوت معاون پرستاری وزارت بهداشت، آمادگی انجمن علمی را برای مشاوره و کمک در همه زمینه‌ها اعلام کرد.

همچنین در ادامه نیکبخت دبیر انجمن علمی، یغمایی نایب رئیس انجمن،  الحانی عضو هیات مدیره انجمن و مداح مادر پرستاری ایران مطالبی را در رابطه با خدمات پرستاری جامعه نگر و ضرورت توجه به آن بیان کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.