سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۶۰ درصدی جرائم خشن در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان رتبه برتر کشور در کنترل جرائم خشن و سرقت را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی امروز به عنوان پلیس خدمتگذار در خدمت مردم است و در مقابل زیاده خواهان و اشرار با تمام قوا ایستاده است.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت همکارانم مراقبت از امنیت در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی است، گفت: همه کسانی که در تأمین امنیت کشور نقش دارند اذعان می‌کنند که نیروی انتظامی در خط مقدم برای دفاع از حق مردم و استقرار و پایداری امنیت قرار دارد و در همه حوزه ها، از نقاط مرزی گرفته تا مقابله با اشرار و مفسدان اقتصادی و پیاده کنندگان توطئه در حوزه‌های فرهنگی حضور جدی و موثری دارد.

سردار میرحیدری افزود: امروز نیروی انتظامی تلاش می‌کند با بهره گیری از نخبگان و همکاری سایر بخش‌ها، برای تامین امنیت کشور هزینه کند. امروز پلیس ملجأ و پناه مردم است که سینه خود را در مقابل افراد شرور و رذل سپر کرده و هر روز شاهد فداکاری همکاران ناجا هستیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس حرکت خود را در جهت تعالی و رسیدن به جایگاه واقعی در تراز جمهوری اسلامی دنبال می‌کند، گفت: هوشمندسازی پلیس در جهت ارتقا سطح کارآمدی از راهبرد‌های اساسی نیروی انتظامی است. همچنین گسترش و توسعه استفاده از سامانه‌های هوشمند حاکی از اراده پلیس برای افزایش، سرعت و دقت بیشتر در ارائه خدمات است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، لباس پلیس را لباس خدمتگذاری دانست و افزود: مجموعه انتظامی استان در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی، امروز مفتخر است در بین استان‌های کشور در کنترل جرائم خشن و سرقت رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵ استان در کشور رتبه‌های برتر در کاهش سرقت را داشته‌اند، گفت: اصفهان در بین این استان‌ها در درجه اول قرار دارد و این افتخار را داریم که با همدلی و هم افزایی دستگاه‌ها، جرائم خشن در استان نزدیک با ۶۰ درصد کنترل شده است.

سردار میرحیدری خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های مسئول به امر تأمین معیشت کارکنان ناجا شد و خاطرنشان کرد: دولت باید از نیروی انتظامی حمایت کند تا کارکنان ناجا دغدغه امور زندگی خود را نداشته باشند و تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.