سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بوشهر:

به مطالبات مردم در سفرهای استانی توجه شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امید است در سفر استانی رئیس جمهور انقلابی، مطالبات مردم مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و با اشاره به سالروز هجرت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از مکه به مدینه بیان کرد: این هجرت در تاریخ اسلام نقطه عطفی در بالندگی دعوت اسلامى محسوب می‌شود.

او لیله المبیت را سند افتخار امام علی (ع) در تاریخ اسلام دانست و افزود: شب اول ماه ربیع‌الاول معروف به شب لیله‌المبیت و ماجرای خوابیدن امام علی (ع) به جای پیامبر اسلام (ص) سند افتخار نخستین پیشوا شیعیان، در جهان اسلام است.

امام جمعه موقت بوشهر با قدردانی از مشارکت همگانی مردم در برگزاری مراسم ایام ماه محرم و صفر به سفر رئیس جمهور به بوشهر اشاره کرد ادامه داد: با انتخاب حجت الاسلام رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور با توجه به عملکرد انقلابى و جهادی او در قوه قضائیه در مبارزه با فساد، امید در بین مردم ایجاد شد.

هاشمی با بیان اینکه استان بوشهر با این همه ظرفیت، مشکلات فراوانی دارد، عنوان کرد: مردم استان انتظار دارند بخشی از مشکلات مهم در عرصه‌های اقتصادی، معیشتی و اشتغال برطرف شود.

او حل مشکلات تأمین آب، تسریع در خطوط ریلی و ساماندهی کالای همراه ملوان را از مطالبات مردم استان بوشهر دانست و بیان کرد: حل مشکل آب آشامیدنی یکی از مطالبات مهم و اساسی مردم استان است و از آن طرف توسعه خطوط مواصلاتی زمینی، تکمیل راه‌آهن، توسعه زیرساخت‌های بندری و گمرکی، تسهیل امور صادراتی و توجه ویژه به زیرساخت‌های اقتصادی از دیگر خواسته‌های مردم است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر افزود: با این همه ظرفیت‌های مهم، جایز نیست مردم استان بوشهر در عرصه اشتغال دغدغه داشته باشند.

هاشمی تأکید کرد: امید است در سفر استانی رئیس جمهور انقلابی، مطالبات مردم مورد توجه قرار بگیرد تا مشکلات کاهش یابد و برطرف شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.