سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

حمایت از خیران یک ضرورت است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه حمایت همه‌جانبه از خیران یک ضرورت است گفت: بیش از ۵۰ درصد ساخت و ساز فضا‌های آموزشی در این استان توسط خیران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابوذر کوثری معاون استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از قبول شدگان کنکور سراسری بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: ارج‌نهادن و اهمیت دادن به فعالیت‌ها و برنامه‌های خیران و حمایت همه‌جانبه از آن‌ها یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: نقش‌آفرینی مجموعه‌های مختلف دولتی و مردمی در مسیر تربیت فرزندان این استان، الگویی کم‌نظیر برای همه دلسوزانی است که نگران آینده دانش آموزان هستند.

کوثری به توجهات ویژه نظام و مسوولان به آموزش و پرورش استان به ویژه در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: در جذب نیرو، توسعه فضا‌های آموزشی، تجهیزات و ارتقای دیگر شاخص‌های نظام آموزشی اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده خیران در مسیر این پیشرفت تصریح کرد: از همراهی دستگاه‌های مختلف شهرستان به ویژه منطقه آزاد چابهار در این راستا قدردانی می‌کنیم و علاوه بر توسعه فضا‌های آموزشی باید در ابعاد مختلف دیگر مانند تربیت و توانمندسازی نیرو‌ها و به روز کردن دانش معلمان و همراه شدن با عصر ارتباطات نیز کوشا باشیم.

او نیز از اقدامات خالصانه زنده یاد حسین علیمرادی و خانواده جهادگر وی قدردانی کرد.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با استقبال معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک، سعیدی نماینده مردم در مجلس، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش، عبدالرحیم کُردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسوولان وارد فرودگاه بندر کنارک شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.