سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج فوتی و مجروح در سانحه بلوار امام صادق (ع)کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع حادثه‌ی تصادف در بلوار امام صادق (ع) با پنج فوتی و مجروح خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت : شب گذشته  از وقوع حادثه‌ تصادف چهار دستگاه خودرو در بلوار امام صادق (ع) مطلع شدیم.

او افزود: در این حادثه، چهار خودروی  شامل یک کامیونت، دو دستگاه پژو پارس و یک پراید دچار برخورد شدید شدند که احتمال آتش‌سوزی و همچنین احتمال وقوع حادثه‌ ثانویه با توجه به قرار داشتن در مسیر خروجی و پرتردد شهر وجود داشت.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ٩ به محل حادثه اعزام شدند.

میرزایی گفت: در این حادثه تصادف رانندگی پنج نفر از سرنشینان در بین آهن‌پاره‌ها محبوس شده بودند که آتش‌نشانان بدون اتلاف وقت، اقدام به خروج سرنشینان از بین آهن‌پاره‌های خودرو‌های پژو پارس و پراید کردند .

او تاکید کرد: به‌ علت شدت برخورد و حادثه، متاسفانه یک نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باخت و چهار فرد دیگر شامل سه نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس و یک نفر سرنشین خودروی پراید به‌شدت مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: آتش‌نشانان با انجام اقدامات پیش‌گیرانه از حریق احتمالی خودرو جلوگیری کردند و همچنین جهت جلوگیری از حادثه‌ ثانویه احتمالی، اقدامات ایمنی در محل حادثه انجام شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.