سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

مردانی و ساروی در یک چهارم نهایی

مهرداد مردانی و محمد هادی ساروی به دیدار یک چهارم نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (جمعه) با برگزاری مسابقات اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۳ رضوان آرنات دارنده مدال برنز اروپا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان و دالتون روبرتس از آمریکا می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پساز استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه را مغلوب کرد وی دردور بعد به مصاف گئورگی ملیا از گرجستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ داوید اوواسپیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اسکار مارویک از نروژ می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، گرایی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی دست یافت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف تاماس لوای از مجارستان قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.