سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خبر داد؛

اتصال ۱۷۰ روستای لرستان به شبکه سراسری گاز

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: امسال ۱۷۰ روستای این استان به شبکه گاز سراسری متصل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: امسال ۱۷۰ روستای این استان به شبکه گاز سراسری متصل شده و اکنون ۲ هزار و ۴۲ روستای لرستان از گاز طبیعی بهره‌مند است.

 کرم گودرزی روز جمعه با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به بیش از ۹۶ درصد رسیده است، بیان کرد: بدون شک یکی از اهداف اصلی شرکت ملی گاز ایران در گازرسانی به روستا‌ها ایجاد این زیرساخت مهم برای ایجاد انگیزه ماندگاری جمعیت مولد و تاثیرگذار روستایی با هدف رشد اقتصاد ملی، حفظ محیط زیست، خودکفایی، اشتغال روستایی در کنار افزایش رفاه و امکانات لازم برای ارتقای شاخصه‌های کیفیت زندگی این قشر شریف و عمل به مسوولیت اجتماعی است.


او اضافه کرد: شرکت گاز استان یکی از نهاد‌های خدمات رسان پیشرو در روستا‌ها بوده و این خدمت مهم در جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و حفاظت از محیط زیست نقش کلیدی و مهمی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار داشت: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی شهری در این استان ۹۹.۹ درصد است.

گودرزی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند، افزود: اکنون حدود ۲ هزار روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

او ادامه داد: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شده و تعداد مشترکان به ۵۶۷ هزار واحد رسیده است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.