سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک سنگین در مسیر بازگشت به تهران در محور امام رضا و شمال کشور

حسینی گفت:مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و با آمادگی جسمانی کامل رانندگی خود را شروع کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسینی، جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته گفت: با توجه به تردد‌های سنگین که طی روز‌های گذشته داشتیم، امروز بخش عظیمی از هموطنان عزیز در ترافیک قرار خواهند گرفت.

وی افزود: هم چنان که در محور‌های شمالی، هچون آزاد راه رشت_قزوین و جاده چالوس، از ابتدای کرج به سمت چالوس و همچنین آزادراه شمال تا تخلیه بارترافیکی یک طرفه است و همکاران بنده در تلاش هستند تا شرایط مناسبی را برای تسهیل بازگشت مسافران ایجاد کنند.

حسینی توضیح داد: در محور خراسان رضوی از سمت خروجی مشهدالرضا و همچنین محور‌های گیلان و مازندران از سمت شمال به جنوب ترافیک سنگین است و نگرانی ما به لحاظ به وجودآمدن حوادثی است که در نتیجه خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد؛ لذا توصیه ما به هم وطنانی که به مسافرت رفته اند این است که بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و با آمادگی جسمانی کامل رانندگی خود را شروع کنند. عجله و شتاب نمی‌تواند عامل مناسبی برای زودتر رسیدن افراد باشد.

حسینی تاکید کرد: نظم عامل خیلی مهمی است. عمده مشکلی که ما در محور‌های شمالی داریم ترافیک ناشی از بی نظمی است. بی نظمی باعث می‌شود که تردد با مشکل مواجه شود و رانندگان زمان بیشتری را در محور‌ها تلف کنند، در نتیجه با رعایت نظم و صبر و با کمک همکاران ما انشالله این ترافیک‌ها سبک‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.