سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در هفتکل

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل از پلمب ۴ واحد صنفی به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و دیگر تخلفات بهداشتی در شهرستان خبر داد.

مازیار مولایی پارده  مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در گشت بازرسان بهداشت محیط، ۴ واحد صنفی به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و دیگر تخلفات بهداشتی در شهرستان پلمب شدند.

او در ادامه افزود: پس از اخطار ۴۸ ساعته به ۴ واحد صنفی متخلف  مبنی بر رفع نواقص اقدامی از سوی آنان صورت نگرفت  بنابراین  با هماهنگی با مرجع قضایی و اداره پلیس اماکن نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام شد.

مولایی پارده با بیان اینکه این عمل در جهت حفظ سلامتی مردم بوده و سلامتی آنان خط قرمز ما است، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان در برخورد با افراد یا سازمان‌هایی که به هر نحوی با عمل یا اعمال نامناسب خود در حوزه  بهداشت باعث تهدید علیه سلامت عمومی شوند کوتاه نخواهد آمد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل با تاکید بر اینکه در بار اول به متخلفین اخطار داده می‌شود تا رفع نقص کنند و در صورت بی توجهی با دستور قضایی جریمه و یا پلمپ خواهند شد، بیان داشت: از عموم مردم خواهشمندیم ضمن رعایت اصول بهداشتی به منظور کنترل بیماری کرونا، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مسئولان مربوطه را مطلع کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.