سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با افزایش تلفات کرونا در آمریکا؛

درخواست بایدن برای تزریق واکسن کرونا از سوی مشاغل این کشور

آمار‌ها نشان می‌دهد محبوبیت جو بایدن در ماه‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف در قبال کنترل همه گیری کرونا چندین رتبه تنزل داشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا که در مورد اقدامات لازم برای کنترل همه گیری کرونا صحبت می‌کرد گفت: شرکت‌های اداری و تجاری باید تمامی کارکنان خود را ملزم به واکسیناسیون علیه کرونا کنند.

گفته می‌شود این سخنرانی بایدن در حالی انجام شد که کاخ سفید این روز‌ها به شدت در تلاش است از انتقاد‌های شدید علیه رییس جمهور این کشور در زمینه مدیریت ضعیف کرونا جلوگیری کند. بایدن در ادامه اظهار کرد: من از تمامی کارفرمایان و مدیران شرکت‌های بزرگ می‌خواهم اقدامات جدی را در زمینه الزام به واکسیناسیون کرونا انجام دهند.

وی ادامه داد: ما باید همه افراد را واکسینه کنیم. با واکسیناسیون جمعی است که می‌توانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

رییس جمهور آمریکا ماه گذشته نیز از شرکت‌هایی با بیش از ۱۰۰ کارمند خواسته بود از انجام واکسیناسیون و یا آزمایش‌های منظم کارکنان خود در قبال کرونا اطمینان حاصل کنند. در ماه‌های اخیر به دلیل اوج گیری مجدد بیماری کرونا در مناطق مختلف آمریکا و پر شدن تخت‌های بیمارستان‌ها در ایالت‌های مختلف از بیماران کرونایی دستور استفاده مجدد از ماسک در بسیاری از شهر‌های آمریکا اجباری شده است.

بسیاری معتقدند جو بایدن در مدیریت این بحران عملکردی به نسبت ضعیفتر از رییس جمهور پیشین داشته و از این رو در آمار‌های اخیر میزان محبوبیت بایدن به صورت چشمگیری کاهش داشته است. آمریکا بدترین آمار را در میان کشورهای جهان از جنبه مبتلایان و تلفات همه گیری کرونا دارد. تاکنون بیش از ۴۴ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان بیش از ۷۰۸ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.