سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان احشام در کوهدشت

با تلاش ضربتی پلیس آگاهی کوهدشت یک باند ۳ نفره سارقان احشام با ۱۳فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی کوهدشت  در تشریح جزئیات این خبربیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام ازدامداری‌های روستای اطراف کوهدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی و هماهنگی قضائی ۳ سارق حرفه‌ای را دراطراف کوهدشت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت ادامه داد: متهمان ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بودند، اما پس ازمواجه شدن با ادله پلیس و محرز بودن نقش آن‌ها در سرقت‌ها لب به اعتراف گشودند و تاکنون به ۱۳فقره سرقت احشام در مناطق مختلف این شهرستان اعتراف کردند.

قاسمی با توجه به ارزش بالای احشام کشف شده اظهار داشت: متهمان فعلا در اختیار پلیس آگاهی شهرستان هستند وتلاش ماموران برای کشف احشام مسروقه و تحویل آن‌ها به مالباختگان ادامه دارد.

او با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات آلوده از وجود مخلان نظم عمومی و سارقان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان، از عموم شهروندان خواست نسبت به نگهداری و حفاظت از اموال خود توجه و جدیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.