سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام تبريک سردار طاهری به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را به تمامی مسلمانان جهان و مردم شهید پرور استان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را به تمامی مسلمانان جهان و مردم شهید پرور استان تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

بی شک بهار ماه‌ها ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‌شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‌تابد.

در این ماه شریف و پر خیر و برکت شاهد وقایع مهمی هستیم. حادثه تاریخی لیله المبیت، هجرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه و از همه فرخنده‌تر ولادت آخرین پیام آور نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفى (ص) و نیز ولادت امام جعفر صادق علیه السلام، و آغاز امامت و ولایت امام عصر روحی و ارواحنا له الفداء حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) را طراوت و جانی تازه می‌بخشند و کام جان مسلمانان را شیرین می‌کنند.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پرفروغ همبستگی است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت، اخلاقیت و انسانیت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است و فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

امید که در این ماه عزیز و در سایه تأسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.

اینجانب فرا رسیدن ماه ربیع الاول ماه شکفتن جوانه‌های تبسم بر چهره دوست داران امامت و ولایت را به مردم شریف استان و کارکنان انتظامی تبریک و از درگاه حضرت احدیت، سلامتی و شادکامی همه همکاران عزیز را خواستارم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.